17 Yaşında Bir Liselinin Hayal Dünyası...

4/16/2014

FİL HAKİKA 5 DAKİKA

Yine bir okul sonu... Sınıfta tek başımayım. Bir günümün en huzurlu, en sükunetli dakikalarını yaşamaktayım. Ne sayfa hışırtıları, ne öğretmenin uyku getiren sesi...
Dirseklerimi pencere kenarına yasladım, bahçeyi seyrediyorum. Bir tarafta çok heyecanlı ve bir o kadar da seri bir voleybol maçı, diğer tarafta yanakları kızarmış, sırtları ter içinde futbol oynayanlar... Tam karşımda pota altında üç zengin züppesi, elleri cepte sohbet ediyorlar. Hava çok güzel; ama ben biraz rahatsızım. Üç gündür gribim ve adım atmaya halim yok. Sorular zihnimde fırtına estiriyor: Yarınki yazılı zor mu olacak? Ödev var mı? Bugün kaç kişinin kalbini kırdım? Hava yarın nasıl olacak? Türkiye`de neden hiçbir gün olaysız geçmiyor? ...
Evet! Allahuekber! Ezan okunuyor. Davete icab etmek gerek. Hele de Allah`tan olunca...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder