17 Yaşında Bir Liselinin Hayal Dünyası...

4/18/2014

YANLIŞ ANLAŞILAN VARLIK: KADIN

Ben TÜRK`ÜM! Atalarımı sevip sayarım. Ananelerimize saygı gösterir, İstiklal Marşı`mı gururla okurum. KAĞANLARIMI, PADİŞAHLARIMI, ATATÜRK`ÜMÜ başımın üstünde taşırım. Amma velakin, yanlış bir geleneğimizi gördüğüm zaman, hiç acımadan onu ayaklarımın altına alırım!
Atalarımın yanlışlarını söylemekten çekinmem! 
Benim atalarım bir hata yapmışlar. Büyük bir hata... Kadınlarımızı camiden kovmuşlar. Neden? Sorun çıkmasın diye..
Kadınlarımız, affınıza sığınarak söylüyorum, sadece zevk alınan, doğurgan ve ev işi yapan bir varlık değildir! Kadınlarımız bir yapboz parçası misali, erkeğin tamamlayıcısıdır. Kadınlarımız sadece hizmet gören, erkeğin kulu köpeği olan, beş para etmez varlıklar değildir. AKSİNE, KADINLARIMIZ DÜNYANIN EN DEĞERLİ VARLIKLARIDIR! 
Peki günümüzde kadınların toplumsal konumu, sosyolojik durumu neden vahim? Çok konuşup sizi yormak istemiyorum ama bu vahim durumun ortaya çıkmasında Emevi-Abbasi döneminde ortaya çıkan uydurma hadislerin rolünün büyük olduğu tartışılmaz...
Allah aklı kullanmayı, düşünmeyi tavsiye eder. Kaç tane din adamı var ki, Kur`an`ı Arapça olarak hatim etmiş, ama anlamından bihaber... Yemişim öyle imamlığı, okuyup anlamadıkça ne yazar?


Okuyalım, düşünelim, KOYUN olmayalım, AFYON DİNin esiri olmayalım...
KADINLARIMIZI ŞEYTANLAŞTIRMAYALIM...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder